Am nevoie de ajutor!

1. Perimetrul unui dreptunghi este de 24 cm. daca latimea este jumatate din lungime,aflati dimensiunile dreptunghiului.

2. Ora la care incepe stefan cursurile este valoarea lungimii dreptunghiului din problema 1. el are 4 ore a cate 45 de minute si a 3 pauze a cate 15 minute. la ce ora iese de la scoala?

3. Daca adaugam 15 minute la rezultatul problemei anterioare obtinum un numar format din zeci unitati iar suma cifelor lui este 3.

4. a reprezinta rezultatul exercitiului 3.
a-[4x(3-2+1):2]

5. x reprezinta rezultatul exercitiului anterior.
9 saci cu ciment cantaresc cu 250 kg mai mult decat x saci cu ciment.
cat cantareste un sac cu ciment?


va rog din suflet sa ma ajutati!

2

Răspunsuri

2014-05-23T13:06:21+03:00
1. /                 /                  / lungimea dreptunghiului
    /                 /latimea dreptunghiului
24:3=8 cm latimea
8x2=16cm lungimea

2. Incepe cursurile la ora 8 si iese de la cursuri la ora 11. 45

3. 11 si 45 minute +15 minute insemna ora 12
1+2=3

4.12-[4x(3-2+1):2]=
=12-[4x(1+1):2]
=12-(4x2:2)
=12-(8:2)
=12-4
=8

5.
9 saci cu ciment cantaresc cu 250 kg mai mult decat 8 saci cu ciment.
cat cantareste un sac cu ciment?

9-1=1 sac diferenta
deci sacul cantareste 250kg


4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T13:17:51+03:00
1) 2l + 2L = 24
L = 2l
2l + 2 * 2l = 24
2l + 4l = 24
6l = 24
l = 4
L = 2 * 4 
L = 8
Lungimea dreptunghiului este de 8 cm, iar latimea de 4 cm.

2) Stefan incepe scoala la ora 8.
4 * 45 +3 * 15 = 225 min = 3 ore si 45 de minute
8 ore + 3 ore si 45 de minute = 11 ore si 45 de minute ⇒ Stefan iese de la scoala la ora 11:45.

3) 11 ore si 45 de minute + 15 minute = 12 ore
1 + 2 = 3

4) a=12
a-[ 4 * (3-2+1) / 2] = 12- (4 * 2) / 2 = 12 - 8 / 2 = 12 - 4 = 8

5) Daca 9 saci cu ciment cantaresc cu 250 kg mai mult decat 8 saci cu ciment ⇒ 1 sac cu ciment cantareste 250 kg.
9 4 9