Un tamplar era foarte grabit. Trebuia sa lucreze cat se poate de repede si sa taie o bucata de lemn de 10 metri in 10 parti egale. Daca ii ia 50 de secunde pe taietura, cate minute o sa ii ia pentru a taia lemnul in 10 bucati egale?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T12:39:26+03:00
9*50 este egal cu 450 de secunde este egal cu 7 minute si 30 de secunde

2 5 2
2014-05-23T12:39:51+03:00