Răspunsuri

2014-05-23T11:19:59+03:00
Scrii def operei epice,momentele subiectului,personaje,narator,titlu,moduri de expunere,tema,si un mesaj de incheiere care este asa intrunind toate aceste calitati opera.................de...........apartine genului epic
Mai lung vreau nu asa de putin
pai trebuie sa scrii tu la fiecare in legatura cu textul
Mda si asa mai bine nu puneam intrebarea
mai bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T11:45:57+03:00
Profesorul nostru de Edmondo Amicis este personajul principal al operei Profesorul nostru de Edmondo Amicis deoarece participa la toate momentele subiectului. El este carecterizat direct si indirect de care personaje si autor. In opinia mea ............................................................................................................................................................
6 3 6