Răspunsuri

2014-05-23T11:18:01+03:00
Pai eu stiu de mediana construita din varful unghiului drept- mediana construita din vf. unghiului drept este jumatate din lungimea ipotenuzei
si centrul de greutate reprezinta intersectia medianelor
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T11:20:34+03:00
Intr-un triunghi dreptunghic, mediana corespunzatoare ipotenuzei este jumatate din ipotenuza.  În orice triunghi,centrul de greutate G este situat pe oricare dintre mediane la 2/3 faţă de vârf şi la 1/3 faţă de bază (latura corespunzatoare medianei).
2 5 2