1386-1418
Mircea cel Bătrân (n. 1355 - d. 31 ianuarie 1418) a fost Domn al Țării Românești între 23 septembrie 1386 - noiembrie 1394 (sau mai 1395) și între ianuarie 1397 - 31 ianuarie 1418.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T11:14:08+03:00
23 septembrie 1386 - noiembrie 1394 (sau mai 1395) și între ianuarie 1397 - 31 ianuarie 1418.
2 5 2
2014-05-23T11:14:40+03:00
23 septembrie 1386 - noiembrie 1394 și între ianuarie 1397 - 31 ianuarie 1418.
1 5 1