Răspunsuri

2014-05-23T11:04:03+03:00
Metafora este o comparatie subinteleasa prin un termen , este o exclamatie 
Exemple___Codru,crai batrin!
__Tara, colt de rai!
__ Copilarie , dulce armonie!
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T11:04:41+03:00
Metafora este figura de stil care face trecerea de la sensul propriu al unui cuvant la cel figurat valorifivand astfel resursele sale expresive.
ex:regina noptii
    In turn orologiul ingheata
3 3 3