Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T10:57:33+03:00
Pai ne-a dat cateva adverbe de analizat si cateva pronume sa povestim indirect cateva propozitii un autoportret al unui prieten/a cateva cuvinte derivate si cam atat. sper ca ti-am fost de ajutor.
1 5 1
2014-05-23T10:58:42+03:00
O sati dea din Subst.,din Verb,interjectie si cred ca sa faci o compunere gen ca textul este proza,schita,dastea.Eu sunt clasa a VI-a,nu mai tin minte cam tot dar dastea