Hiperbola este un procedeu literar artistic prin care se exagerează intenționat însușirile unei ființe sau caracteristicile unui obiect, fenomen, sau ale unei întâmplări, cu scopul de a-l impresiona pe cititor mai puternic. ex "Are o gură cât o şură" - care inseamna - are gura mare, vorbeste mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T10:45:58+03:00
Este figura de stil care arata o marire exagerata a unui obiect/persoana
ex:Munte extrem de mare
    Casa colosala
3 3 3
2014-05-23T10:46:25+03:00
Hiperbola este o figura de stil ce consta in exagerarea marimii ,importantei reale a lucrurilor
Exemplu__ Caciula cit 7 sate .
__Caciula mare cit o zi de post
__Gura fac ca roata morii
1 5 1