Comentariul a fost şters
GATA
Floare înmiresmată, iarbă mătăsoasă, sunet mirific, cer cristalin, păr de aur, apă limpede, valuri tulburate, întindere nesfârşită.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T10:18:38+03:00


CARTE FRUMOASA

RASETE ALBE

VARA CALDUROASA

LACRIMA LIMPEDE

OCHISORI GINGASI

AERUL RECE

MIROS IMBIETOR

MARGELE MULTICOLORE

MANGAIERI DISCRETE

SOARE AURIU

RAZE STRALUCITOARE

Floare înmiresmată, iarbă mătăsoasă, sunet mirific, cer cristalin, păr de aur, apă limpede, valuri tulburate, întindere nesfârşită.
MA BUCUR CA TE-AM AJUTAT
Comentariul a fost şters
SUSCCES
SUCCES*
2014-05-23T10:21:04+03:00


 pas usor

viorile rasuna

vesela campie

soapte dulci

tei  sfant

2 2 2