Răspunsuri

2014-05-23T09:24:01+03:00
Fuctii sintactice
subiect:Se aude treosc!
nume predicativ:Este vai de cel care minte
Atribut interjectional:Sunetul au m-a speriat
C.D:Aud miau-miau la usa
C.C.M-Mergea taras-grabis
predicat verbal:broasca pleosc in apa.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T09:43:26+03:00


FUNCTIILE SINTATICE IN PROPOZITIE/FRAZA ALE INTERJECTIEI:

-SUBIECT:

DIN DESIS SE AUZEA MIAU-MIAU.

-PREDICAT VERBAL:

HAI ACASA PANA NU MA SUPERI MAI RAU.

-NUME PREDICATIV:

ERA VAI DE CAPUL LOR.

-COMPLEMENT DIRECT:

AM AUZIT TROSC SI PUNTEA S-A RUPT IN DOUA.

-COMPLEMENT CIRCUMSTANTIAL DE MOD:

BATEA CIOC! CIOC! LA FEREASTRA.

-COMPLEMENT INSTRUMENTAL:

AVEA O VOCE CAPTUSITA CU AOLEU.

2 5 2