Răspunsuri

2014-01-27T14:46:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu sunt de acord, pentru ca atunci noi nu am fi cu nimic mai bun decat acel criminal care l-a randul lui a luat o viata.Eu cred ca ar trebui sa se incerce reeducarea omului, nu uciderea lui.
Si daca acel om ar fi acuzat pe nedrept cine i-ar mai da viata inapoi?
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T14:47:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sincer? Nu, nu sunt de acord. De ce? Pai unii sunt nevinovati si nu o pot dovedi , si asa sunt omorati pentru nimic. Sa nu mai zic si de situatia in care o sa fie familia condamnatului.
Nu sunt de acrd, deoarece este cmplet inuman si lipsit de deomcratie.