Identificati conjunctiile din textele date.Specificati felul lor si precizati ce parti de propozitie sau propozitii leaga. a)Prin frunze vechi ,viorele(...)si toporasi violeti,si galbena ciubotica-a-cucului si mierea-ursului-razbatusera.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T08:48:14+03:00
Conjunctia din textul dat este : si
Este o conjunctie coordonatoare copulativa.Leaga complementele de loc
23 4 23
2014-05-23T08:54:06+03:00