Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-23T01:27:34+03:00
AM-mediana  ⇒AM=BC/2  ⇒BC=2AM=2*8=16
AM=BM=CM= BC/2

ΔABC-echilateral, AB=BC=AC=16   ⇒h=l√3/2=16√3/2=8√3
2 5 2
2014-05-23T05:18:27+03:00
ΔABC,
AB = BC = CA = l
MA = MB = MC = r = 8cm
---------------------------------
latura l = ?
inaltimea h = ?
---------------------------------
AOB = BOC = COA = 60°
l = 2rsin60° = 2 * 8 * 0.866 = 13.856
h = lsin60°= 2rsin²60° = 2 * 8 * 0.75 = 12





1 5 1