Răspunsuri

2014-05-22T22:41:54+03:00
Cand il gadili intre urechi-propozitie subordonata circumstantiala de timp
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T22:42:00+03:00
Cand il gadili intre urechi/1-CT juri/2-PP ca zambeste/3-CD

CT-circumstantiala de timp
PP-principala
CD-completiva directa
Multumesc frumos!
n-ai pentru ce ;)
Apreciez ca mi-ai spus la fiecare ce fel este, intr-adevar este un raspuns complet!
:)