Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T22:55:20+03:00
X este un numar intreg ce este divizibil cu 4. Deci daca
A={x∈Z/x|4}=> A={...,-12,-8,-4,0,4,8,12,...}

adica 4 sa fie impartit fix la alea din acolada
Da, adica x sa se imparta la acele numere dand restul 0
Ai inteles?:))
da ms
2014-05-22T23:52:36+03:00
A este multimea numerelor intregi care au proprietatea ca se impart la cifra patru
1 5 1