Răspunsuri

2014-05-22T22:38:15+03:00
Exprimând însusiri ale obiectelor(culori, forme ,dimensiuni, calitati etc.) adjectivul este unul din mijloacele principale de prezentare artistica a realitatii prin cuvinte . Adjectivul, ca mijloc de exprimare artistica, este folosit de obicei în descrieri, ca atribut al unui substantiv sau nume predicativ. Sensul lui poate reda variatele nuante ale culorilor, calitatea si tonalitatea sunetelor, dimensiunile si chiar caracteristica (felul) miscarilor când substantivul pe care îl însoteste denumeste o actiune. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T22:41:13+03:00
Interjecţia poate exprima stări sufleteşti , emoţii  
  Ele redau textului un caracter veridic , de viaţa reală şi , mai mereu apar în dialogul dintre personaje , pentru că interjecţiile sunt sunete ale vocii , sau sunete din natură /..
5 4 5