Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T22:20:50+03:00
20% din 800= 20/100*800= 1/5 *800= 800/5=160-scumpirea

800+160=960-pretul dupa scumpire

10% din 960=10/100*960= 1/10*960= 96-ieftinirea

960-96=864-pretul actual
filo
de ce nu esti hotarat?
pai daca nu intru la filo sa intru macar la mate info ,dar am auzit ca e destul de solicitant la mate .Tu la ce dai?
nu sunt sigura intre prima si a2a clasa
cum adica intre prima sau a 2 a clasa?
2014-05-22T22:22:21+03:00
800+20/100*800=y
y=800+160
y=960
960-10/100*960
y=960-96
y=864 
* inmultire