Răspunsuri

2014-05-22T22:24:06+03:00
Datorita metalurgiei indistria este dezvoltata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T22:33:57+03:00
   Dupa multimea si deversitatea uneltelor, a armelor, a obiectelor si ustensilelor de fier, descoperite pe tot cuprinsul tarii noastre se pare ca a avut un rol deosebit. Chiar daca fierul rugineste destul de repede, el se prelucreaza destul de usor asta este si cauza numeroaselor obiecte din fier.
    Bronzul, plumbul, aurul si argintul erau si ele la fel de importante. 
    Din bronz ne-au ramas de la ei numeroase chei, fibule, zavoare, aplice.