Buna . Am nevoie de cateva idei pentru o compunere despre o intamplare in Egipt. O intamplare, nu o simpla descriere. Multumesc frumos !

2
poti sa vorbesti despre fuga lui isus in egpit si cauta pe google mai multe informatii

Răspunsuri

2014-05-22T21:54:06+03:00
Pleoapele au atins ochii si cad intrun somn adinc . In apare in fata sfincsul si aici totul incepe . traiam in egiptul antic . Aflam de la citi mai multi egipteni ce sa fac cit ma aflu acolo .

Tiam dat vrio doua idei .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:56:09+03:00
Poti sa scrii ca ai fost in Egipt si ca ai deranjat spiritul unei mumii a celui mai mare faraon .Ea te-a urmarit si te-a blestemat si apoi  scri ce ti s-a intamplat.bafta!!

2 5 2