Răspunsuri

2014-05-22T21:46:30+03:00
Incheierea unui contract de munca este importanta deaorece este o dovada ca ai un loc de munca legal.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:50:49+03:00
Pentru salariat, contractual invidual de munca este foarte important, acesta beneficiind de anumite drepturi dar si obligatii, datorita incheierii unui asemenea contract special; salariatul este protejat si in cazul desfacerii acestuia. Prin contractual individual de munca se stabilesc clauze precise si clare, care ajuta angajatul sa isi execute mai bine obligatiile de serviciu si il protejeaza pe acesta de eventualele abuzuri ale angajatorului.

3 5 3