Alcatuiti exemple in care cuvantul de sa fie pe rand conjunctie si prepozitie.

va rog ajutatima repede

2
fara suparare dar chiar ofost cel mai bun :)
"De treci codrii de arama de departe vezi albind..."
Al cui raspuns a fost cel mai bun ?
al tau nu ai vazut
Da :)

Răspunsuri

2014-05-22T21:28:05+03:00
Am cumparat un kg de mere.-prepozitie
Am avut de invatat 30 de randuri pentru o lucrare.-conjunctie

4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:28:32+03:00
De ma vei certa , ma voi supara ! (conjunctie deoarece se poate inlocui cu "daca" )
In gradina au fost o multime de fructe . (prepozitie simpla) .
6 4 6