Salut! nu ma prea pricep la ex. gen: x2+36−12x (x este la puterea a 2 a),un mic ajutor?

2
a 8 a
aaa
;)
daca erai a 7 merggea sa o rezolvi cu metota produs si suma
Mda,sunt multi de daca pentru maine la teza la Mate :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:10:39+03:00
X²-12x +36=(x-6)²  se aplica formula binomului  a²+2ab+b²=(a+b)²  in cazul tau

a²-2ab+b²=(a-b)²
2 5 2
2014-05-22T21:14:42+03:00