el= pronume personal ,forma accentuata, persoana a3a numar singular , caz si functie sintactica sper ca te-am ajutat
el pronume personal forma acentuata pers a3a singular caz si functie sintactica

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:07:06+03:00
El-pronume personal,forma accentuata,persoana a 3a ,gen masculin
(functia sintactica si cazul depinde de context)
scuzati-ma voiam sa scriu ”Cum se analizeaza subiectul ”el” ?”
pai scri ce am spus eu numai ca adaugu functie sintactica subiect,caz nominativ
2014-05-22T21:07:29+03:00
Pronume personal,persoana aIIIa,numarul singular,gen masculin