Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:06:22+03:00
Oarecare : baza ori inaltime supra 2 , Dreptunghic : cateta unu ori cateta doi supra 2 , Echilateral : l la puterea a 2 a radical din 3 supra 4
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-22T21:16:06+03:00
Oarecare : baza ori inaltime supra 2 , Dreptunghic : cateta unu ori cateta doi supra 2 , Echilateral : l la puterea a 2 a radical din 3 supra 4