Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:04:43+03:00
Ei doi s-au batut
Trebuie sa te gandesti,vi cu mine sau ramai?
sau se scrie legat cand poate fi inlocuit cu cuvantul "ori" in caz contrar se scrie dezlegat
Mama sa face cele mai bune prajituri
Maria s-a facut de ras cand a spus acele vorbe
sa legat arata posesia(a ei)
s-a arata o actiune
Cel din urma va fi cel dintai.
El este baiatul ce-l plac
El se trage din neam de daci.
Imi amintesc si acum ziua cand ne-am cunoscut
4 5 4
2014-05-22T21:05:10+03:00
La masa de pranz e mananca salata sau supa . sau=ori
Doi copii s-au certat. s-au = pe sine au
Jacheta sa e rosie. sa= a ei, a lui
Ea s-a ingrijit de mica . s-a = pe sine a
El este cel mai bun din clasa . cel- este articol
El nu a inteles pentru ce-l felicita profesorul . ce-l = ce il
Eu am un neam numeros. neam = rude
Ne-am certat de curand. ne-am = pe noi am
Sper ca te-am ajutat! :D

2 5 2