Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:58:38+03:00
In gradina mea s-a intamplat un lucru foarte ciudat.
Am zarit chiar ieri o vita de vie vorbind cu un dovlecel :
- Vai dovlecelule uite ce vestejit esti si strivit.
-Vai vito uitate la tn ca esti verde si mova zici ca iti e rau.
Vai uite cine vorbeste galbenul cu verde.
Zici ca ai rau de mare. Ha ha! spunea dovlecelul
Vai ce sa zic tu arati ca un caine. spunea vita.
M-am dus acolo si i-am intrebat:
-Ce se intampla aici de ce tot va certati?
-El se da mare. Spuse vita de vie.
-Vai ce sa spun tu cum te dai te dai ca o diva.spuse dovlecelul
-I-a gata cei cu cearta asta.Am spus eu.Luati si va impacati.
-Ok!
-Ok!
aPOI AM PLECAT SI AU INCEPUT IAR SA SE CERTE CE SA LE FACI.
  Cearta cearta si iar cearta n-ai cum sa o opresti.
2014-05-22T21:41:12+03:00


ERA O ZI FRUMOASA DE VARA IAR EU AM MERS IMPREUNA CU MAMA MEA IN GRADINA CA SA O AJUT.

ACOLO EU M-AM IMPIEDECAT DE COARDA UNEI VITE DE VIE.

DUPA ACEEA DE SUB FOIA DE VITA A RASPUNS UN GLAS INCET.

ERA DOVLEACUL CARE SPUNEA CA TOTUL S-A INTAMPLKAT DINN CAUZA NEATINTIEI MELE.

APOI VITA DE VIE A ADAUGAT CA ESTE NUMAI VINA EI DIN CAUZA CA NU A ANTICIPAT CE AVEA SA SE INTAMPLE.

MICA NOASTRA DISPUTA S-A TERMINAT CU PACEA DINTRE TOTI.

2 3 2