Răspunsuri

2014-05-22T20:36:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Retragerea aureliana este un eveniment cunoscut in istoria secolului 3 d. HR 271, cand imparatul roman Aurelian a decis retragerea influentei romane in Dacia si construirea unei linii de aparare la sud de Dunare
a durat pana in 275?ca sa ma asigur..
da
multumesc,dar numele imparatului e aurelian sau iulian?
parca iulian asta nu mai tin minte
daca l-ar fi chemat Iulian s-ar fi numit ,,retragerea iuliana''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:40:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In anul 271 cand s-a retras Imperiul Roman de pe teritoriul nostru la conducerea imperiului era imparatul Aurelian....de aici vine numele de retragere aureliana, adica a imparatului Aurelian
pai,numele lui e aurelian sau iulian?
Aurelian este numele imparatului
multumesc!!!!!!!
cpl