Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T21:35:46+03:00
Sper sa intelegi..........
Construiesti BM _I_ DC si AN _I_DC
Daca ΔBMC-dr in D=>sinC= BM/BC
sin45=√2/2
√2/2=BM/20=>BM=20√2/2=10√2 cm
Stiind ca ABMN-pg=>BM=MC=2cm
BC=AD=20cm
De aici aria este (b+B)·h/2
b=8cm
B=20 cm
h=10√2
De aici iti calculezi aria si cu placere
Am scris aproximativ ca in desen
Doar ca pe desen e mai sugestiv ceea ce vroiam sa-ti rezolv
Acum ma marcei ca cel mai bun?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-05-22T22:12:43+03:00


DUCI DIN UNGHIUL B  OPERPENDICULARA PE CD

SIC C=BM/BC

√2/2=BM/20

BM=10√2


A=(8+20)*10√2/2

A=28*5√2

A=140√2

Incerc
Comentariul a fost şters
Iti trebuie neaparat maine?
Acum chiar nu mai am timp
Comentariul a fost şters