Răspunsuri

2014-05-22T20:25:37+03:00
[(x-1):100+90]:10=10
(x-1):100+90=10*10
(x-1):100+90=100
(x-1):100=100-90
(x-1):100=10
(x-1)=10*100
x-1=1 000
x=1 000+1
x=1 001
tu ce clasa esti?
Te intereseaza ?
Ai dreptate
da vreau sa vad cine se da asa de destept
Multumesc . Uite cineva cu , care ma inteleg ! Vorbesc de tine Adynaprisacariu !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:39:52+03:00

 [ ( x - 1 ) : 100 + 90 ] : 10 - 10 = 0

( D : 100 + 90 ) : 10 = 0 + 10

( S + 90 ) : 10 = 10

S + 90 = 10 x 10

S + 90 = 100

S = 100 - 90

S = 10

D : 100 = 10

D = 100 x 10

D = 10000

x - 1 = 1000

x = 1000 + 1

x = 1001