Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:16:54+03:00
A iesit din umbra si mergea catre mine.Era un om inalt , slab si foarte inspaimantator.Nu stiam ce dorea , iar eu sigur nu doream nimic de la el.Si-a intors capul si mi-a spus:
-Trebuie sa vi cu mine!
-Nu , nici nu te cunosc!spun eu
-Stiu ca nu ma cunosti , dar trebuie sa vi pentru a ma ajuta.
-Cu ce sa te ajut.....Nu vreau
-Trebuie sa ma urmezi.Te voi ajuta sa gasesti comoara vietii tale...
-Nu am nevoie de nimic
In momentul acela doar mi-a atins mana si am ajuns intr-o fractiune de secunda in mijlocul unei paduri dese si intunecate unde se afla un cufar .Mi-a spus sa-l deschid , iar de frica asta am facut , i-am dat incuietoarea jos ....si.......si m-am trezit.A fost un vis ciudat si infricosator , dar care ma face se reflectez asupra lumii si cum oamenii te oblica sa faci ceva ce nu vrei insa o faci pana la urma doar pentru "un mic cufar cu comori".
P.S. Sper ca-ti place . Poti sa-l mai infrumusetezi si sa scrii mai mult
3 5 3
2014-05-22T22:51:21+03:00