Calculati
a)perimetrul unui dreptunghi cu lungimea de 8,4 m si latimea de doua ori mai mica decit lungimea;
b)aria unui dreptunghi cu latimea de 1,6 m si lungimea cu 12 dm mai mare decit latimea;
c)Volumul unui paralelipiped dreptunghic cu dimensiunile de 2,4 m,18 dm si 120 cm

2

Răspunsuri

2014-05-22T19:41:55+03:00
P dreptunghiului= 2 ori ( L + l )
L=8,4
l= L : 2
l= 8,4 : 2 
l=4,2 
P dreptunghi = 2 ori ( 8,4 + 4,2 ) 
P=2 ori 12,6
P= 25,2 
(a)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T19:57:31+03:00
A) 8,4:2=4.2 m   -- h
8.4x4.2=35.28 m²  --- aria dreptunghiului
b)
1.6x1.2=1.92 m² 
c)
.....

1 5 1