Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:59:55+03:00
Subramurile agriculturii sint silvicultura care are urmatoarele subramuri: ceriale, plante tehnice, viticultura, pomicultura,lugumicultura si cresterea animalelor: cresterea bovinelor, porcinelor, oilor, caprinelor, cabalinelor(cai) apicultura, sericicultura si cunicultura
2 3 2
2014-05-22T23:10:32+03:00
Pomicultura,silvicultura,legumicultura,viticultura