Răspunsuri

2014-05-22T19:14:01+03:00
A+2a+3a=612 ; a|--| ; 2a|--|--| ; 3a|--|--|--| ; a= 612: 6 a=102
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T19:23:28+03:00


nr.            -------                                                                                         

dublul nr  --------------                                                                      612

triplul nr   -----------------------

1p + 2p + 3p = 6 parti egale

612:  6 = 102 ( o parte ) - numarul



20 4 20