Am de făcut un proiect pt saptămâna viitoare: PLANTE DE CÂMP-PLANTELE ÎN VIAȚA OMULUI
Aș vrea idei,,,cum să încep,,eu m-am informat despre cocoșelul de câmp,,dar vreau să știu dacă este vreo plantă despre care să aflu mai multe informații și să raspundă la toate întrebările care trebuie să le respect în legătură cu acest proiect.
trebuie să scriu:-
-În ce parte a țării trăiești? ECOLOGIE\Răspândire,habitat
-Cum te pot recunoaște?DESCRERE
-Când înflorești?PERIOADA DE ÎNFLORIRE
-Cu ce mă poți ajuta?PĂRȚI UTILIZATE,RECOMANDĂRI
-Ce ne povestesc plantele?CURIOZITĂȚI
-Din ce cauză se întâmplă?Cum îngrijim plantele? ACȚIUNI NEGATIVE ALE OMULUI ASUPRA PLANTELOR ȘI METODE DE OCROTIRE A PLANTELOR
-Un mesaj al plantelor.FOLOSIȚI TEXTE,IMAGINI,SIMBOLURI,DESENE PENTRU A ILUSTRA ACEST MESAJ*
VREAU RASPUNSURI CORECTE,NU ”STAY CĂ-ȚI SCRIU ACUMA”,,,
mulțumesc anticipat,,

2

Răspunsuri

2014-05-22T20:32:25+03:00
Eu iti sugerez sa scri despre floarea " iasomie " sau ceaiul de iasomie
Ceaiul de iasomie este un ceai din frunze cu adaos de lori;acesta este cel mai faimos ceai parfumat din China.
Iasomia creste la mare altitudine,in munti.Ceaiul de iasomie produs in provincia Fujian si Jiangxi,China se bucura de cea mai buna reputatie din lume.Frunzele sunt recoltate primavarasi depozitate pana la inceputul verii,cand florile proaspete de iasomie vor inflori.Florile de iasomie sunt culese dimineata devreme,cand plantele mici sunt inchise sub forma de boboc.Cercetarile indica faptul ca IASOMIA calmeaza sistemul nervos central si are un efect sedativ asupra starii de spirit.Ceaiul verde in amestec cu ceai de iasomie este o specialitate in China,inca din timpul Dinastiei Song.Aroma de iasomie este descrisa ca avand efect calmant si linistitor si este recomandat pentru depresie si stres.Dintotdeauna,iasomia a fost considerata un bun afodisiac si folosita pentru toate tipurile de probleme sexuale.Astazi in China se pastreaza obiceiul de a servi "ceai verde parfumat cu flori de iasomie" ca un gest primitor pentru oaspeti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T20:52:06+03:00
Eu daca asi fi in locul tau asi incepe sa fac pe o foaie A4 o mica scita de ex. un desen cu un cocosel de camp si in stanga sau in dreapta sau jos sau sus...sa scri niste informati si daca mai gasesti despre alte plante sau animale sa faci la fel,iar apoi sa le pui pe un carton mare sau ceva vezi tuuu....

3 4 3