Răspunsuri

2014-05-22T18:57:59+03:00
j'accepte tu acceptes il/elle accepte nous acceptons vous acceptez il/elle s acceptent 
depinde de terminati
ok mersi uitasem cum
cu placere!
si la trecut cum conjungi?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T19:01:17+03:00
Conjugarea la prezent a verbelor de grupa I
Mergand pe exemplul verbului CHANTER(a canta) vom conjuga aproximativ toate verbele de grupa I Se elimina terminatia -ER a verbului la infinitiv astfel incat in cazul de fata ramanem cu radicalul CHANT-Se adauga pe rand, la fiecare persoana terminatiile specifice