Răspunsuri

2014-05-22T18:51:13+03:00
Conducere de sine stătătoare a unei Biserici ortodoxe naționale.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T18:52:41+03:00
Autocefalia este un concept dezvoltat cu timpul, în cadrul Bisericii. Aceasta înseamnă că el nu făcea parte din modul de organizare inițială a Bisericii, ci a apărut și s-a dezvoltat în timp, din motive practice. Deși există multe dispute referitoare la modalitatea corectă de a se obține autocefalia, din punct de vedere istoric și canonic există diferite soluții posibile.
Ma marcezi ca cel mai bun,te rog
??
E langa multumesc