Răspunsuri

2014-05-22T18:30:34+03:00
Carburantii
daca te-am ajutat da-mi un multumesc :D

sa stii ca am nevoie sub forma de raspuns astfel
masina consuma energie...
nu stie nimica despre energie????
benzina :-)
Care masina?
nu mai e nevie doar unu m-a ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T18:46:32+03:00
Masina consuma energie sub forma de KILOVATI

KILWATUL este unitate de masura a puterii! Cum poti crede ca poti consuma o unitate de masura?