Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T18:12:25+03:00
Cred ca asa se face. Am desenat 4 cercuri de centru O.
mersi dar imi poti explica DE CE ESTE POSIBIL
2014-05-22T18:12:36+03:00
Iei un centru si desenezi un cerc,apoi construiesti alte 3 cercuri punand varful compasului in centru si luand diferite deschideri ale compasului.Obtii cercuri concentrice ,daca iti este de folos.Poti face astfel de cercuri pana la nesfarsit
mersi dar imi poti explica DE CE ESTE POSIBIL