Răspunsuri

2014-05-22T17:56:50+03:00
Te duci pe site-ul antivirusului.
De ex eu folosesc avast
Te duci pe avast.com si dai download
Dupa ce sa descarcat, deschizi acel fisier si apoi urmeazi pasii pentru instalare.
Daca vrei mai multe informatii scrie-mi un mesaj privat.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T17:58:48+03:00
Pentru a instala Bitdefender Antivirus ai de urmat urmatorii pasi:
1)Cauti site-ul de pe care iei anti-virusul
2)Dai click pe Download
3)Dai in continuare pe Start
4)Urmezi instructiunile si dai "Run,Ok,Run,Fihish"
5)Deschizi fisierul.
Pe app sau pe computer? Ca nu inteleg ce vrei sa spui
Daca pe computer, urmeaza-l pe ArsulMilovan, daca vrei pe tableta:
Magazin play,scrii antivirusu' pe care il vrei, dai clik pe ala, instalare,si il activezi