Divizorii lui 10 intersectat cu multipli lui5
divizorii lui 12 intersectat cu multiplii luyi 6
divizorii lui 40 intersectat cu multiplii lui5
divizorii lui 20 intersectat cu divizorii lui 5

2
ma ajutati va rog mult
nu stiti ? :"(

Răspunsuri

2014-01-27T10:05:51+02:00
D10 intersectat cu M5 = 5;10 D12 intersectat cu M6 = 6;12 D40 intersectat cu M5 = 5;10 D20 intersectat cu M5 = 5;10
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T10:11:52+02:00
D_{10} = {1;2;5;10}
 M_{5} = {0;5;10;15;20; ... }
   Intersectia : {5; 10}

D_{12} = {1;2;3;4;6;12}
 M_{6} = {0;6;12;18;24; ... }
    Intersectia : {6; 12}

D_{40} = {1;2;4;5;8;10;20;40}
M_{5} = {0;5;10;15;20;25;30;35;40;45;50; ... }
    Intersectia : {5; 10; 20; 40} 

 D_{20} = {1;2;4;5;10;20}
D_{5} = {1;5}
    Intersectia : {1; 5}



4 5 4