Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T09:49:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Neil Armstrong a fost primul om care a ajuns pe Luna.
1 5 1
2014-01-27T10:44:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Primul astronaut american care a ajuns pe Luna a fost Neil Amstrong <3