Răspunsuri

2014-05-22T17:31:55+03:00
O boaba- subiect exprimat prin substantiv comun, gen feminin, numar singular, caz N
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T17:31:56+03:00
Boaba: A exprimat prin substantiv comun, gen feminin, nr singular
da,dar vreau sa ma ver cu voi
Ver ???
verifi,c poti intra pe noua mea postare sa ma ajuti,te rog?
Parerea mea e ca-ti consumi punctele de geaba :))
ai dreptate,toti consumam punctele degeaba....?