Răspunsuri

2014-05-22T16:56:40+03:00
Poti s-o faci despre o calatorie sau o intamplare cu prietenii tai sau familia. Fii creativa, poti descrie anotimpul vara sau ultima zi de scoala.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T17:03:59+03:00
Poti face o compunere despre un prieten al tau cel mai bun,despre vacanta mare care va veni, la mare  ,la munte ,despre un lucru preferat,la picnic   ,o zi de nastere........sunt multe teme de compuneri..................spor la treaba!
poti sa scrii despre sfarsitul primaverii si cum vine vara cu soare si multe aventuri cu prietenii.