Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T16:14:22+03:00
Construiesti CE perpendiculara pe AD , E∈(AD) => ABCE dreptunghi => BC=AE=13 cm
ED=AD-ED=25-13=12 cm
Aplici teorema lui Pitagora in triunghiul CED => CE²=CD²-ED²
CE=√(169-144) =√25 = 5 cm
da cum sa construiesc CE perpendicular pe Ad?
O duci paralela cu AB.
de exemplu asha eaca asha sa fac?
D C
------------------------------------------

A B
2014-05-22T16:16:33+03:00
Duci înălțimea CE_|_AD Se formează un dreptunghi AECB rezulta ca BC = AE Si dacă AD=25 si AE=13 atunci ED ii 12cm. Si afli cu teorema lui pitagora in triunghiul CED