Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-22T16:03:17+03:00
A scoate prietenia din viaţă e ca şi cum am scoate soarele din lume. Cicero Prietenia înseamnă un suflet în două trupuri. Aristotel Prietenia sfârşeşte acolo unde începe neîncrederea.
 
NU iti cer perfectiune, nu iti cer dragoste, dar macar o parte din sufletul tau sa fie umbrit de prietenia mea.

Aminteste-ti de mine ca fiind una din miile de stele, care straluceste, isi aduce aminte de tine si regreta ca ne-am despartit.

Numar orele, scad, scad. si pana la urma le privim ca si cum nici nu ar fi fost. Ele se transforma in amintiri. Pentru clipele ce au fost si nu mai revin.

Pe calea tristului amurg, se scutura cu jale floarea, caci anii cei frumosi se duc, lasand in urma doar uitarea.

Viata e asemenea unei ore de matematica in care aduni, scazi, imparti si cand ai realizat ca ai gresit s-a sunat de iesire

sper sa-ti fie de folos

2014-05-22T16:04:58+03:00
-Am impartit aceeasi clasa. Am avut si reusite, dar acum tot ce avem sunt doar căi diferite!
-Am ajuns acum,aici, suntem la final de drum. Iata ca a trecut repede si acest an nebun...
-Si o sa fie clasa goala in clipa despartirii, vom pleca pe drumuri separate, fiecare în alta parte.:(
Sper sa iti placa ! :)