Răspunsuri

2014-05-22T15:22:10+03:00
V=d/t d=v*t d=0.6s * 1500m/s d=900m
din momentul emiterii sunetului el se propaga pe distanta d pana la fundul apei si apoi tot pe distanta d pana sus. Deci spatiul total parcurs este d la dus si d la intors deci S=2d
ok?
am inteles, mersi :)
cu mare placere!
Merci mult Bcz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T15:53:09+03:00
Din momentul emiterii sunetului, el se propaga pe distanta d pana la fundul apei si apoi tot pe distanta d pana sus. Deci spatiul total parcurs este d la dus si d la intors deci S=2d=v*t
d=v*t/2=450m
Succes!
Si de exemplu daca aceasta problema valora 1,5 puncte cate puncte as primi daca as fi facut problema ca Miky?