Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T15:09:22+03:00
Cautand raspunsuri la intrebarile noastre vom descoperi nu doar raspunsuri, ci si un mijloc de a inavata, de a afla(desocperi) lucruri noi. Cu cat punem mai multe intrebari cu atat mai bine, asta in cazul in care intrebarile vor genera un efort in aflarea raspunsului, caci intrebari puse de dragul de a intreba, sunt fara sens, nule. Si cu cat inaintam in cunostiinte este bine sa punem intrebari mai grele, intrebari ce vor face ca neuronii nostrii sa se ‘aprinda’, sa lupte pentru raspuns, sa invete a invata.               Invatatura este viitorul tau.                             Doar prin invatatura ajungi om in viata.  
1 5 1
2014-05-22T15:10:44+03:00
Invatatura este mama cunostintii.
Doar prin invatatura ajungi om in viata.
Invatatura este viitorul tau.
1 5 1