Ma poate ajuta cineva si pe mine????????

2 pag 188 humanitas

Indentificati predicatele nominale din enunturile de mai jos...

2
si mie tot de vii imi trebuie
ma poti ajuta???????
Te-am ajutat si sper sa intelegi si prescurtarile din paranteza
Ma marchezi ca cel mai bun?
E langa multumesc

Răspunsuri

2014-05-22T14:54:32+03:00
Sunteti dumneavoastra, este altul, este (noua) bicicleta, este de nedescris, sunt ca mine, nu e asa, e tiu-tiu, sunt aduceri aminte, este cu dare de mana, este de nebagat in seama, e de prisos, sunt de la amandoi.

Sper ca te refereai la manualul de a VII-a. Trebuie sa precizezi si clasa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-22T15:03:42+03:00
PREDICATELE NOMINALE SUNT:
->sunteti dumneavoastra (vb.cop+pron.pers de politete)
->este altul (vb.cop+pron nehot)
->este bicicleta (vb.cop+subst.comun)
->este de nedescris (vb.cop+adj.pp)
->sunt ca mine (vb.cop+pron.pers)
->nu e asa (vb.cop neg.+adv.de mod)
->e tiu-tiu (vb.cop+interj.compusa)
->sunt aduceri-aminte (vb.cop+loc.subst)
->este cu dare de mana (vb.cop+loc.adj)
->este de nebagat in seama (vb.cop+loc.subst)
->e de prisos (vb.cop+loc.adv)
->sunt de la amandoi (vb.cop+num.colectiv)