ce carti ati citit si care v-au impresionat cel mai mult?

si de ce?

2
Enigma Otiliei
ce ti-a placut cel mai mult?
la aceasta carte
Heidi, singur pe lume si nu-ti zic ce m-a impresionat, trebuie sa le citesti aaa si cuore inima de copil
bine

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T21:07:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe aripile vantului- pentru modul in care s-a scris despre abolirea sclaviei si influenta razboiului asupra sudistilor.
Papillon= pentru faptul ca personajul principal a ramas un om cu integritate de la inceput si pana la final. Chiar date fiind conditiile-el era puscarias
Shogun- pentru modul in care sunt prezentate obiceiurile si idealurile shogunilor precum si modul acestora de a trai.

Ideea este sa fi citit si tu aceste carti. Altfel nu are nici un rost. Zici si tu ce carti ti-au placut. Trebuie sa fi citit totusi macar lecturile obligatorii

da si ai mare dreptate
am pus aceasta intrebare pentru a vedea ce carti ar trebui sa mai citesc pentru a-mi imbogati vocabularul
oricum mersi pentru raspuns
2014-01-26T21:08:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Elevul Dima din clasa a saptea-este o carte de dragoste si pot spune si de aventrura. Este superba!
multumesc pentru raspuns
Aventura*
Cu placere! :D
pt nmk
:)