Răspunsuri

2014-01-26T21:02:36+02:00
Intr-o tara indepartata, Undeva in inima padurii de mesteceni era ascunsa o casuta mica, cu 3 hornuri, cu tencuiala cojita si foarte mica. Parea ca acolo nu locuieste nimeni. nici nu stiu cum ar putea cineva sa incapa in acea casuta. Eram prea obosita. Imi era sete,frig, si ideea de a sta afara nu imi suna atat de bine. In plus, nici nu aveam ce pierde. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am batat la usa. Nu a raspuns nimeni. Poate nu e nimeni acasa m-am gandit. Dar cine ar sta intr-o casa asa de mica? Am incercat clanta si am vazut ca usa era descuiata. Nu vroiam sa intru nepoftit intr-o casa, dar frigul si setea erau prea mari pentru a-mi face procese de constiinta. Astea aveau sa vina mai tarziu. 
Cand am intrat in casuta era cald. Era semiintuneric in camera si mi-a luat ceva timp pana sa imi obisnuiesc ochii. Dupa vreo doua minute, frica mi s-a diminuat si am putut sa vad ca acea caldura vine de la o soba. Ciudat-afara nu se vedea ca iese fum. Asta insemna ca aceasta casuta era locuita. Aveam sa stau jos si sa astept sa vina, si mai apoi sa ii cer ceva de mancare. Stiam ca nu e frumos sa umblu intr-o casa straina prin frigider. Totusi curiozitatea mea are mai mare. M-am ridicat si m-am dus in prima camera. Casa era mult mai mare decat parea de afara. Era chiar uriasa. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut pe o masa insirate fel de fel de mancaruri. Atunci stomacul meu a sunat a nemultumit. Ciudat-mancarea era si ea calda.


...uite, de aici poti sa mai scrii tu
Poti spune ca esti intr-o excursie si ca pe plaja era o casuta, dra tu ai crezut ca este magazin asa ca ai intrat si acolo ss-au intamplat multe chestii faine
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T22:55:10+02:00
Pai ai putea sa scri ca te aflai intr-o padure.Plinbandu-te varesti o casa printre copaci.
Te apropi si incepi sa investighezi.( si de aici  improvizezi) :D
Sper ca te-a ajutat.